Dagelijks worden onze medewerkers direct benaderd via bijvoorbeeld WhatsApp, Telegram of via hun privé e-mail met support vragen / opmerkingen. Dit legt nogal een belasting op hun tijd en vaak is de betreffende medewerker aan het werk voor zijn of haar werkgever. Zij doen dit zoals u weet, allemaal vrijwillig. Daarom is het gezien het feit dat ze steeds vaker support vragen krijgen niet te doen om deze via hun privé middelen te beantwoorden.

Wij hebben om dit op te vangen een contact formulier gemaakt wat u kunt gebruiken om uw vragen en opmerkingen met betrekking tot support in te dienen. Onze support medewerkers proberen in hun vrije tijd altijd binnen 48 uur te reageren op uw vraag / opmerking. Echter in drukke tijden lukt dit niet altijd. Wij verzoeken u vriendelijk om vanaf heden dit formulier te gebruiken. Het reageren op vragen welke via een andere weg worden ingediend zal worden afgebouwd.

Tevens houden we de communicatie op deze manier centraal en voor iedere support medewerker toegankelijk en overzichtelijk en kunnen meerdere medewerkers bezig zijn met een en het zelfde case.

U vind het formulier hier.

 

 

 

 

 

Scroll Up